pátek 4. srpna 2017

Drahé rodičovstvo, měla bych jednu stížnost. Vy si se mnou vůbec nepíšete. Ne že byste nepsali dětem, ani neočekávám soukromou poštu, ale komentujte, poznámkujte - chybí mi vzkazy jako: "Max má každou botu jinou, má ještě páry, nebo pouze kusy???" nebo " Kubík má na fotkách už čtvrtý den stejné tričko, donuťte ho převléct." Díky.
Včerejší celodenní výlet mi dal zabrat, počasí to celé tak nějak zamotalo, ale myslím, že vše dopadlo ke spokojenosti dětí. Už v týdnu mi psali z Křemešníku, že trojkolky nepojedou, že uhodil blesk do vedení lanovky. Když jsme včera za hustého deště vyjeli na výlet, bylo jasné, že na lanový park nás nepustí. Vyjednala jsem, že se odpoledne ozvou a improvizovaně jsme odjeli do Pelhřimova a jeho muzea rekordů a kuriozit. Než jsme si expozice prohlédli, udělali rozchod, aby měli děti kde rozmést kapesné, vyčasilo se a z Křemešníku volali, že můžeme přijet. Cestou zpět jsme tedy stihli ještě návštěvu lanového parku, jen jsme z výletu přijeli později, než se plánovalo.
Jestli si myslíte, že trpaslíci upadli znavení a uondaní jako já do postýlek - mýlíte se- vyžadovali diskotéku. Takže do večerky ještě tančili za dunění hudby.

2 komentáře:

  1. Jste super:-)tak tedy řekněte Moničce ať se vysleče chodi moc navlečená:-)jsem ráda že krize je pryč a líbí se jí tam:-)díky vám

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravíme všechny trpaslíky, obry a jinou havěť! Máme jeden jednoduchý dotaz už jste donutili Lukáše, aby se naučil plavat? Převlékání neřeším to už známe od loňska :) Díky

    OdpovědětVymazat