neděle 2. srpna 2015

Neděle 2.8.
Zdravíme z tábora, první táborová noc nám začíná a my si užíváme to všechno nové.
Když jste odjeli, rozdělili jsme se do stanů a všichni vypadali spokojeně (nebo se mi to zatím báli říct). Potom následovalo rozdělování do oddílů, já se vždycky snažím být spravedlivá, ale i tak se stalo, že v jednom oddíle mají dvě nečtoucí děti :) . Vzpomněla jsem si na film S tebou mě baví svět a říkala jsem :“Vždyť mají Barborku, oni si poradí...“ (to je moje dcera). Potom následoval odjezd naší – vzducho- loďo- auto-dopravním prostředkem vstříc ztraceným světům. Bohužel loď ztroskotala a nás teď čeká putování neznámými zeměmi za jejími součástkami, abychom mohli loď znovu postavit a na konci tábora se vrátit domů.
Zítra se na nás chystají Spojené hmyzové emiráty. Už jsme potkali jejich prvního obyvatele a čekáme, co si na nás vymyslí za úkol, aby nám trosky lodi vydali.
K večeři byl první pravý nefalšovaný táborový buřtguláš. Už se ukázali někteří nejedlíci, kteří jogurt k svačině nejedli a guláš jim nepřišel k chuti, snad se do jejich jídelníčku časem trefíme.
Proběhly i první slzičky a stýskání, ale zatím se vše vyřešilo „tetovými a strejdovými“ náručemi.
Děti si vybojovaly noční hlídky, tak je jdu vzbudit a jdu spát. Dobrou noc!

Žádné komentáře:

Okomentovat